ماشین لباسشویی گرند بررسی برخی از مشکلات لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی گرند بررسی برخی از مشکلات لباسشویی

ماشین لباسشویی گرند بو می‌دهد

وجود بوی بد از ماشین‌های لباسشویی گرند نادر نیست. این بو می‌تواند از داخل یا پیرامون دستگاه احساس شود و نشان دهنده رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها است. در واقع محفظه ماشین، محلی تاریک و مرطوب است که برای رشد انواع کپک و قارچ مناسب است.

در تمامی ماشین‌های لباسشویی، نوعی فیلم نازک یا غشای زیستی که یک ماده‌ی همیشه مرطوب در حال فساد است ایجاد می‌شود. برخی از ماشین‌ها بیشتر مستعد تولید این غشا هستند. پس از گذر زمان، این غشا شروع به بو گرفتن کرده و بوی بد آن حتی می‌تواند به لباس‌های شما هم منتقل شود.

بنابراین بهترین راه برای مقابله با بوی بد، این است که ماشین لباسشویی خود را به طور ماهانه تمیز کنید. همچنین اطراف ماشین را برای یافتن کپک و قارچ جستجو کنید. وجود قارچ و کپک در محیط آشپزخانه به دلیل رطوبت و نبود نور اتفاق می‌افتد. برای مقابله با بوی بد، موارد زیر را رعایت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

مواد شوینده

استفاده بیش از حد از مواد شوینده باعث تولید کف بیش از اندازه شده و در نتیجه، پس مانده‌های کثیف در سبد و دیگر قسمت‌های ماشین ته نشین می‌شوند. پس همواره از میزان کافی شوینده و نرم کننده استفاده کنید. با این کار منابع غذایی قارچ‌ها را محدود خواهید کرد!

دما

آب داغ می‌تواند غشای زیستی را در خود حل کند. بنابراین سعی کنید تا حداقل مرحله‌ی آخر راه اندازی ماشین لباسشویی گرند خود را طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید از آب داغ برای شستشو استفاده کنید. اگر بیش از حد با مشکل بوی بد مواجه می‌شوید، پس از هر بار شستشوی لباس، ماشین را یک بار با آب داغ راه‌اندازی کنید.

فیلتر پمپ تخلیه

این فیلتر باید هر ماه تمیز شود، اما معمولا، ما فقط وقتی که این فیلتر به مشکلی برخورد آن را بررسی می‌کنیم. وجود یک شی خارجی کوچک در فیلتر می‌تواند عبور جریان آب از آن را کند کرده و مکانی مناسب برای رشد قارچ ها فراهم کند.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: